Tiktok:
instagram:
twitter:
  • 46214
    Global Ranking
  • 292
    Country/Region Ranking
  • 1.13M
    Followers
  • 5.97K
    Videos
  • 124.04M
    Likes
  • New Videos
    310
  • New Followers
    34.51K
  • New Views
    91.3M
  • New Likes
    3.16M
  • New Reviews
    91.78K
  • New Share
    133.19K

XTRA  Data Trend (30 Days)

XTRA Statistics Analysis (30 Days)

XTRA Hot Videos

Kau memang legend bang😂 tak pernah dibuat orang lagi nak cari polis macam abg🤣 kan dah terciduk! #fyp #xtramy #abang #helmet #cari #polis #sidemirror #saman #viral #lawak #beritaditiktok
4.74M
545.76K
11.52%
3
11.2K
17K
Replying to @KakZazaFashionShop Sama-sama kita doakan yang terbaik buat mereka🥹 #fyp #xtramy #sharnaazahmad #ameliahenderson #putuscinta #noornabila #beritaditiktok #sembangentertainment
4.4M
258.67K
5.88%
0
8.45K
4.89K
Ramai ek bodyguard Cik B 🤩 #fyp #xtramy #cikb #bodyguard #ramai #viral #beritaditiktok #sembangentertainment
2.9M
156.55K
5.41%
3
6.22K
2.88K
Allahu kalau kena kat diri sendiri pun sedih diperlakukan macam tu 😢 #fyp #xtramy #fathialatif #dedah #dendam #zahirahmacwilson #aimanhakimridza #versace #event #beritaditiktok #sembangentertainment
2.82M
94.51K
3.35%
1
2.61K
776
MasyaAllah, beraninya El! 😍❤️ Apa pun moga apa yang dikongsikan ni akan mengajak lebih ramai lagi orang diluar sana untuk menimba ilmu fardhu ain. 👏🏻✨ #fyp #xtramy #elfiraloy #kursus #pengurusan #jenazah #beritaditiktok #sembangentertainment
2.79M
53.16K
1.9%
5
1.18K
809
Min pun tak tahu nak gelak ke nak marah 😂😭 #fyp #xtramy #lelaki #rasis #india #lawak #punchline #viral #beritaditiktok
2.48M
282.3K
11.37%
2
3.4K
4.94K
Mahu meraih tontonan tinggi di TikTok dipercayai motif seorang lelaki membakar kereta polis bantuan dan menconteng perkataan jelik di hentian bas Stesen Transit Aliran Massa (MRT) Mutiara Damansara Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Mohd. Fakhrudin Abdul Hamid berkata, suspek berusia 25 tahun itu didapati positif dadah jenis morphine. Semakan di akaun media sosial pula mendapati suspek telah memuat baik video kebakaran tersebut yang berdurasi lima saat di TikTok dipercayai akaun miliknya Tambah beliau, polis merampas beberapa peralatan antaranya tukul besi dan botol air bagi mengisi petrol disyaki digunakan dalam kebakaran tersebut. Suspek kemudian ditahan di rumahnya di Flora Damansara, di sini, kira-kira pukul 10 pagi semalam Kata beliau, siasatan awal dilakukan mendapati suspek juga ada melakukan vandalisme dengan mencoteng hentian bas itu sebelum membakar kereta berkenaan. Kes itu disiasat mengikut Seksyen 435 Kanun Keseksaan kerana perbuatan khianat. #fyp #xtramy #lelaki #viral #bakar #kereta #polis #mutiaradamansara #positif #dadah #ditahan #polis #beritaditiktok
2.47M
157.7K
6.38%
0
2.99K
1.86K
2.46M
92.11K
3.75%
1
506
359
MasyaAllah… kata Saharul pada awalnya kita rasa gah tapi akhirnya rasa terbeban. #fyp #xtramy #saharulridzwan #jual #kereta #mercedes #beritaditiktok #sembangentertainment
2.36M
138.2K
5.86%
1
992
1.84K
Kita doakan yang baik-baik untuk Fathia kekal istiqamah 😊 #xtramy #fyp #fathialatif #buka #tudung #topi #beritaditiktok #sembangentertainment
2.21M
30.11K
1.36%
0
2.3K
405
Tenang je Heliza ulas isu ni 😌 Siap titipkan doa untuk Fathia lagi 🥰 #fyp #xtramy #helizahelmi #fathialatif #suami #scammer #helizamahadi #beritaditiktok #sembangentertainment
2.01M
75.38K
3.75%
0
927
375
Orang Arab tu mesti terpesona bila tengok Ameera 🤩 #Hello2024 #fyp #xtramy #xtra_my #beritaterkini #beritaditiktok #sembangentertainment #ameerakhan
1.96M
176.9K
9.01%
1
1.3K
571
Tahniah Atikah & tunang! 😍 Semoga dipermudahkan segala urusan 🤲🏻 #fyp #xtramy #atikahsuhaime #tunang #kahwin #beritaditiktok #sembangentertainment
1.8M
85.58K
4.74%
0
1.54K
1.22K
Replying to @Zeroblack159 Takk pasal-pasal orang lain pun terpalit 😬 ghisau pulak makin banyak nama yang dipetik nanti 🫣 #fyp #xtramy #fathialatif #dedah #anju #sesuatu #buat #ismailizzani #beritaditiktok #sembangentertainment
1.68M
39.36K
2.34%
0
1.79K
1.37K
Sebak pula 🥺 Semoga dipermudah segala urusan Sajat 🤲🏻 #fyp #xtramy #sajat #sakit #cancer #kanser #beritaditiktok #sembangentertainment
1.67M
87.11K
5.23%
0
1.28K
1.5K
Replying to @divagemok Sedihnya... Kuat sangat Misya ni 😭 #fyp #xtramy #umisyamazlan #misya #marissadaniahakim #beritaditiktok #raya #bahagidua #sembangentertainment
1.5M
47.54K
3.17%
0
648
413
Aduhai rindu tapi sempat lagi tu! 🤣 #fyp #xtramy #azharsulaiman #rindu #leona #lagu #lawak #beritaditiktok #sembangentertainment
1.47M
70.59K
4.8%
0
171
69
Replying to @jebon2id Respons mamu jugak paling win🤘🏼🤣 #fyp #xtramy #marissadaniahakim #introvert #sharnaazahmad #viral #beritaditiktok #sembangentertainment
1.47M
19.58K
1.34%
0
645
115
Replying to @Nurinz shop Semoga Amelia ditemukan dengan jodoh yang lebih baik ❤️ #fyp #xtramy #ameliachristie #sharnaazahmad #putus #bercinta #unfollow #beritaditiktok #sembangentertainment
1.45M
28.27K
1.95%
0
940
373
Berkaca mata min baca kapsyen dia 🥺 Tak sangka Ain Edruce ni sensitif juga orangnya 😢 #Hello2024 #fyp #xtramy #xtra_my #beritaterkini #beritaditiktok #sembangentertainment #ainedruce
1.41M
95.62K
6.8%
0
714
197
Please join our TikTok Inspiration Facebook group
We'll share the latest creative videos and you can discuss any questions you have with everyone!
TiktokSpy from IXSPY
Digital tools for influencers, agencies, advertisers and brands.
Independent third-party company,Not the TikTok official website.
Copyright@2021 ixspy.com. All Rights Reserved