Tiktok:
twitter:
  • 76939
    Global Ranking
  • 608
    Country/Region Ranking
  • 745.15K
    Followers
  • 2.84K
    Videos
  • 46.55M
    Likes
  • New Videos
    28
  • New Followers
    13.47K
  • New Views
    26.15M
  • New Likes
    1.46M
  • New Reviews
    29.35K
  • New Share
    59.45K

LOBAK MERAH  Data Trend (30 Days)

LOBAK MERAH Statistics Analysis (30 Days)

LOBAK MERAH Hot Videos

Semoga rezeki Suami akak mencurah-curah sebab menggembirakan hati isteri nya🥰 .. min pula yang excited tengok akak ni dapat hadiah baru! ❤️ Kredit: @zianaalbania1 P/s: Video di atas bukan hak milik Lobak Merah dan kami telah meletakkan kredit kepada pemilik video. Sekiranya anda ingin menurunkan sebarang video, Sila DM kami dalam kadar segera. Terima Kasih! Jangan lupa untuk Like, Comment. Share dan Follow Lobak Merah! 🧡 Terima Kasih! #fyp #fypシ #lobakmerahmy #beritaditiktok #viralstory #trending #trendingnewsmalaysia #ceritaviral #terkini #viralupdates #storyviral
4.45M
386.93K
8.69%
2.74K
10.39K
21.41K
Pengacara terkenal, Datuk Aznil Nawawi (Pak Nil) bengang dengan sikap segelintir pemandu di Malaysia yang bersikap pentingkan diri sendiri sehingga menyusahkan orang lain. Ia kerana berlaku satu kejadian di depan matanya apabila ada pemilik kenderaan yang double parking di kawasan kedai dan menyebabkan pemilik kenderaan yang parkir di dalam kotak kuning tidak dapat keluar. Prihatin dengan nasib wanita tersebut, Pak Nil masuk ke kedai kopi berhampiran dan membuat pengumuman jika ada pemilik kenderaan itu di dalam kedai kopi tersebut. Bagaimanapun, setelah sekian lama menunggu, pemilik kenderaan hitam yang menghalang kenderaan wanita ini akhirnya tiba dan berlalu pergi. Perkara tersebut membuatkan Pak Nil merasa kurang senang dengan sikap individu terbabit yang hanya berlalu pergi tanpa membuat sebarang permohonan maaf setelah sekian lama menunggu di bawah cuaca yang panas. Kalau dalam keadaan kecemasan sekalipun tinggalkan nombor telefon atau jangan tarik brek tangan. Untuk berita penuh boleh baca di kotak hijau di atas Kredit video: TT @datukaznilnawawi P/s: Video di atas bukan hak milik Lobak Merah dan kami telah meletakkan kredit kepada pemilik video. Sekiranya anda ingin menurunkan sebarang video, Sila DM kami dalam kadar segera. Terima Kasih! Jangan lupa untuk Like, Comment. Share dan Follow Lobak Merah! 🧡 Terima Kasih! #fyp #fypシ #lobakmerahmy #beritaditiktok #viralstory #trending #trendingnewsmalaysia #ceritaviral #terkini #viralupdates #storyviral
2.91M
151.31K
5.2%
203
1.69K
1.88K
Satu perkongsian video oleh @/sllmachineryhardware di TikTok, memaparkan kenangan manis pekerja-pekerja syarikat itu menyambut hari jadi majikan mereka dengan cara yang agak lucu. Mereka merancang untuk prank hari jadi bos jadi, dua orang pekerja lelaki telah berlakon kononnya sedang bergaduh sesama mereka. Dalam masa yang sama, pekerja lain hanya melihat ‘pergaduhan’ tersebut selain ada yang merakam situasi itu. Sebagai seorang majikan, pasti akan menjadi orang tengah untuk menyelesaikan masalah antara pekerja, jadi bos wanita berbangsa Cina telah cuba menenangkan pekerja yang sedang ‘marah’ itu. Tak lama selepas itu, pekerja lain terus menyanyikan lagu ‘Hari Jadi’ untuk bos mereka sambil membawa sebiji kek untuknya. Sedar akan ‘pergaduhan’ tersebut hanyalah lakonan, bos itu terus menangis terharu kerana ‘terkena’ prank yang dirancang oleh semua pekerja. Time bergaduh tu nampak real.. sekali bos masuk.. sebak terus min! Untuk berita penuh boleh baca di kotak hijau di atas Kredit video: TT @sllmachineryhardware P/s: Video di atas bukan hak milik Lobak Merah dan kami telah meletakkan kredit kepada pemilik video. Sekiranya anda ingin menurunkan sebarang video, Sila DM kami dalam kadar segera. Terima Kasih! Jangan lupa untuk Like, Comment. Share dan Follow Lobak Merah! 🧡 Terima Kasih! #fyp #fypシ #lobakmerahmy #beritaditiktok #viralstory #trending #trendingnewsmalaysia #ceritaviral #terkini #viralupdates #storyviral
2.55M
173.93K
6.81%
412
3.84K
3.2K
Mungkin lembu ni penat sangat kot.. Kredit Video: X feedemady P/s: Video di atas bukan hak milik Lobak Merah dan kami telah meletakkan kredit kepada pemilik video. Sekiranya anda ingin menurunkan sebarang video, Sila DM kami dalam kadar segera. Terima Kasih! Jangan lupa untuk Like, Comment. Share dan Follow Lobak Merah! 🧡 Terima Kasih! #fyp #fypシ #lobakmerahmy #beritaditiktok #viralstory #trending #trendingnewsmalaysia #ceritaviral #terkini #viralupdates #storyviral
2.13M
189.44K
8.89%
7.1K
4.75K
56.73K
Satu hantaran oleh @/yattahmad.official di TikTok, dia kesal dengan anak murid yang tidak menghormatinya sebagai seorang guru. Cikgu Yatt meluahkan rasa kecewa dengan perangai segelintir murid yang berani untuk tidak menyiapkan kerja sekolah kerana tahu mereka tidak akan dimarahi. Padanya, anak murid yang tidak menyiapkan kerja sekolah yang diberi seperti tidak menghormatinya dan hilang rasa segan. Disebabkan undang-undang sekarang yang menghalang para guru untuk ‘menyentuh’ pelajar, ia menjadi punca mereka ini ‘naik kepala’. Bagaimanapun, Cikgu Yatt berterima kasih kepada sesetengah anak muridnya yang masih tunjuk rasa hormat untuk menyiapkan kerja sekolah. Dulu min kena cubit perut sebab tak siapkan kerja math! Kredit Video: TT @yattahmad.official P/s: Video di atas bukan hak milik Lobak Merah dan kami telah meletakkan kredit kepada pemilik video. Sekiranya anda ingin menurunkan sebarang video, Sila DM kami dalam kadar segera. Terima Kasih! Jangan lupa untuk Like, Comment. Share dan Follow Lobak Merah! 🧡 Terima Kasih! #fyp #fypシ #lobakmerahmy #beritaditiktok #viralstory #trending #trendingnewsmalaysia #ceritaviral #terkini #viralupdates #storyviral
2.01M
149.2K
7.43%
5.17K
8.54K
9.29K
Baru-baru ini, pelawak dan penyampai radio, Ajak Shiro ada berkongsikan tentang isterinya yang merupakan seorang guru sekolah. Dalam video yang dikongsikan di Instagram, isterinya Afifah Amin sedang menangis di sisinya. Difahamkan, isterinya sedang bersedih selepas anak muridnya mengajukan soalan tentang pusat permainan untuk kanak-kanak, Kidzania yang pastinya cukup popular dalam kalangan kanak-kanak zaman sekarang. Menerusi hantaran itu, Ajak berharap dilimpahkan rezeki untuk membawa anak-anak murid isterinya itu berkunjung ke Kidzania suatu hari nanti. Semoga hajat cikgu nak merealisasikan impian anak murid mereka tercapai… Untuk berita penuh boleh baca di kotak hijau di atas Kredit video: IG ajakshiro P/s: Video di atas bukan hak milik Lobak Merah dan kami telah meletakkan kredit kepada pemilik video. Sekiranya anda ingin menurunkan sebarang video, Sila DM kami dalam kadar segera. Terima Kasih! Jangan lupa untuk Like, Comment. Share dan Follow Lobak Merah! 🧡Terima Kasih! #fyp #fypシ #lobakmerahmy #beritaditiktok #viralstory #trending #trendingnewsmalaysia #ceritaviral #terkini #viralupdates #storyviral
2.01M
66.37K
3.31%
198
2.74K
811
Lecturer tu mesti kesayangan ramai student kan. Min nak amik kesempatan ni nak ucapakan Selamat Hari Guru 🫶 Kredit Video: TT @delayney_33 P/s: Video di atas bukan hak milik Lobak Merah dan kami telah meletakkan kredit kepada pemilik video. Sekiranya anda ingin menurunkan sebarang video, Sila DM kami dalam kadar segera. Terima Kasih! Jangan lupa untuk Like, Comment. Share dan Follow Lobak Merah! 🧡Terima Kasih! #fyp #fypシ #lobakmerahmy #beritaditiktok #viralstory #trending #trendingnewsmalaysia #ceritaviral #terkini #viralupdates #storyviral
1.86M
141.55K
7.61%
656
698
1.56K
Tak dinafikan, jenayah boleh berlaku kepada sesiapa sahaja tetapi selalunya golongan wanita yang sering menjadi mangsa jenayah. Menerusi satu perkongsian di TikTok, seorang wanita memaklumkan anak perempuannya berhadapan situasi bahaya ketika keluar seorang diri, baru-baru ini. Menurut wanita itu, insiden berlaku di kawasan parkir sebuah pusat membeli-belah yang terletak di Selangor. Anaknya menyedari sedang diekori seorang lelaki yang tidak dikenali ketika dia menghampiri keretanya. Susulan insiden itu, dia meluahkan rasa bimbang dengan kejadian yang dialami oleh anaknya dan meminta anaknya perlu berjaga-jaga. Dalam pada itu, dia juga menyarankan kepada netizen untuk muat turun aplikasi Life360 di telefon pintar masing-masing. Sekarang ni, macam-macam hal boleh berlaku. Sekurang-kurangnya dengan menggunakan aplikasi ni, kita boleh tahu orang tersayang berada di mana. Untuk berita penuh boleh baca di kotak hijau di atas Kredit video: TT @itsnurrrrr P/s: Video di atas bukan hak milik Lobak Merah dan kami telah meletakkan kredit kepada pemilik video. Sekiranya anda ingin menurunkan sebarang video, Sila DM kami dalam kadar segera. Terima Kasih! Jangan lupa untuk Like, Comment. Share dan Follow Lobak Merah! 🧡 Terima Kasih! #fyp #fypシ #lobakmerahmy #beritaditiktok #viralstory #trending #trendingnewsmalaysia #ceritaviral #terkini #viralupdates #storyviral
1.82M
101.79K
5.61%
2.97K
1.84K
29.06K
Terbaharu, Kak KM melalui TikTok miliknya telah menghadiahkan Faris sebuah kereta mewah dan satu cek bernilai ribuan ringgit. Kedua-dua hadiah tersebut bagi meraikan kejayaan Faris yang telah berusaha bersungguh-sungguh dalam pelajarannya. Faris dilihat amat teruja selepas diberikan hadiah tersebut lalu dia terus memeluk dan menangis di bahu ibunya. Kak KM bagaimanapun menganggap hadiah kereta dan cek berkenaan tidak ternilai jika dibandingkan dengan kejayaan yang diperoleh Faris pada hari ini. Di Instagram, Kak KM turut memuat naik IG Story jumlah sebenar yang diberikan kepada Faris iaitu sebanyak RM10 ribu. Walaupun Faris tidak memperoleh keputusan semua A, Kak KM amat berbangga dan bersyukur dengan kejayaan anaknya. Selain berusaha bersungguh-sungguh, Kak KM menyifatkan kejayaan itu berkat solat hajat dan doa keluarganya. Tahniah Faris! Untuk berita penuh boleh baca di kotak hijau di atas Kredit Video: @lianaroslikakkm P/s: Video di atas bukan hak milik Lobak Merah dan kami telah meletakkan kredit kepada pemilik video. Sekiranya anda ingin menurunkan sebarang video, Sila DM kami dalam kadar segera. Terima Kasih! Jangan lupa untuk Like, Comment. Share dan Follow Lobak Merah! 🧡 Terima Kasih! #fyp #fypシ #lobakmerahmy #beritaditiktok #viralstory #trending #trendingnewsmalaysia #ceritaviral #terkini #viralupdates #storyviral
1.67M
77.48K
4.63%
227
1.69K
4.02K
Terbaru, personaliti TV dan radio terkenal, Aznil Hj Nawawi atau lebih mesra disapa Pak Nil meraih pujian ramai atas tindakannya yang begitu positif terhadap pelancong yang berasal daripada negara Tembok Besar, China. Dalam video yang dikongsikan dalam TikTok miliknya, Pak Nil berkongsi beliau sedang menaiki ETS dan beliau bertembung dengan pelancong dari negara itu yang sangat riuh, namun dia tidak melatah atau memarahi mereka. Sebaliknya, beliau memilih untuk menyapa mereka dan berborak menggunakan aplikasi penterjemah di telefon pintar mereka. Dalam video yang diambil dari sesi live itu, Pak Nil bertanya kepada pelancong itu berkenaan perjalanannya di Malaysia. Sudah pastinya, ramai netizen yang kagum dengan tindakan pengacara nombor satu Malaysia itu yang dilihat sangat bijak menangani situasi tersebut. Ramah betul Pak Nil ni! Untuk berita penuh boleh baca di kotak hijau di atas Kredit video: @datukaznilnawawi P/s: Video di atas bukan hak milik Lobak Merah dan kami telah meletakkan kredit kepada pemilik video. Sekiranya anda ingin menurunkan sebarang video, Sila DM kami dalam kadar segera. Terima Kasih! Jangan lupa untuk Like, Comment. Share dan Follow Lobak Merah! 🧡 Terima Kasih! #fyp #fypシ #lobakmerahmy #beritaditiktok #viralstory #trending #trendingnewsmalaysia #ceritaviral #terkini #viralupdates #storyviral
1.61M
82.42K
5.12%
277
1.63K
2.8K
Baru-baru ini, tular sebuah video di mana seorang wanita berkongsi dia terjumpa dengan seorang mak cik persis wajah arwah ibunya. Rancangan bual bicara terkenal, Malaysia Hari Ini membuat kejutan kepada wanita tersebut dengan membawa mak cik itu ke set dan mempertemukan mereka berdua. Dalam video pendek itu, dapat dilihat riak wajah wanita itu yang sangat hiba dan seakan dapat melepaskan kerinduan kepada arwah ibunya dengan memeluk serta mencium mak cik itu. Malah, kakak kepada wanita itu turut tidak melepaskan peluang untuk memeluk mak cik yang dibawa oleh menantunya ke set rancangan itu. Min pun takleh nak tahan air mata ye… Untuk berita penuh boleh baca di kotak hijau di atas Kredit Video: TT @affxqsham & MHI TV3 P/s: Video di atas bukan hak milik Lobak Merah dan kami telah meletakkan kredit kepada pemilik video. Sekiranya anda ingin menurunkan sebarang video, Sila DM kami dalam kadar segera. Terima Kasih! Jangan lupa untuk Like, Comment. Share dan Follow Lobak Merah! 🧡 Terima Kasih! #fyp #fypシ #lobakmerahmy #beritaditiktok #viralstory #trending #trendingnewsmalaysia #ceritaviral #terkini #viralupdates #storyviral
1.39M
83.19K
5.97%
982
2.4K
8.46K
Bagi korang yang mengikuti gosip di media sosial, pasti korang kenal dengan Ahmoi atau nama sebenarnya, Shermine Hau yang pernah tular dicurangi bekas suami, View Chin. Meskipun kisah kecurangan itu telah berlalu, ramai yang masih mengikuti perkembangan Ahmoi dan terbaru, ibu kepada tiga cahaya mata ini memuat naik gambar memaparkan dia bersama seorang influencer terkenal, Boss James. Gambar itu menarik perhatian ramai kerana kedua-duanya kelihatan agak rapat dan Shermine menggunakan emoji hati di kapsyen posting tersebut. Menjengah ke Facebook pula, kelihatan Boss James meninggalkan komen di posting Shermine dengan menulis, “Assalamualaikum sayang” dan mendapat balasan “Hi sayang” daripada Shermine. Uish biar betul? Aww comel pulak min tengok dorang ni. Kita doakan yang baik-baik sahajalah ya. Untuk berita penuh boleh baca di kotak hijau di atas P/s: Video di atas bukan hak milik Lobak Merah dan kami telah meletakkan kredit kepada pemilik video. Sekiranya anda ingin menurunkan sebarang video, Sila DM kami dalam kadar segera. Terima Kasih! Jangan lupa untuk Like, Comment. Share dan Follow Lobak Merah! 🧡 Terima Kasih! #fyp #fypシ #lobakmerahmy #beritaditiktok #viralstory #trending #trendingnewsmalaysia #ceritaviral #terkini #viralupdates #storyviral
1.37M
35.87K
2.62%
101
699
811
Melihat ibu bapa berangkat ke tanah suci untuk menunaikan ibadah haji juga mampu membuatkan anak-anak mereka rasa gembira. Namun begitu, ada antaranya yang ‘bertuah’ dijemput iIlahi saat sedang menunaikan rukun islam yang kelima itu. Ketika ibu bapa kepada Wanie Zaidie ingin berangkat ke tanah suci pada pertengahan Mei lalu, ibu bapanya dilihat begitu gembira melambaikan tangan kepada orang ramai. Walau bagaimanapun ketika di akhir bulan Jun lepas, ibunya pulang berseorangan, bapanya meninggal dunia ketika berada di Makkah. Dalam video tersebut, ketika pulang dari tanah suci suasana sebak menyelubungi mereka sekeluarga biarpun ibunya pulang dalam keadaan sihat dan nampak kuat. Jenazah arwah ayahnya disemadikan di Makkah dan ibunya sempat menjengah pusara ayahnya biarpun dari luar pagar sebelum pulang ke Malaysia. Semoga keluarga ini terus kuat dan Al-Fatihah buat Abd Manaf bin Haji Hanapiah. Untuk berita penuh boleh baca di kotak hijau di atas Kredit Video: TT @wanie_zaidie8510 P/s: Video di atas bukan hak milik Lobak Merah dan kami telah meletakkan kredit kepada pemilik video. Sekiranya anda ingin menurunkan sebarang video, Sila DM kami dalam kadar segera. Terima Kasih! Jangan lupa untuk Like, Comment. Share dan Follow Lobak Merah! 🧡 Terima Kasih! #fyp #fypシ #lobakmerahmy #beritaditiktok #viralstory #trending #trendingnewsmalaysia #ceritaviral #terkini #viralupdates #storyviral
1.21M
155.01K
12.81%
313
694
3.69K
Hari ini ternyata hari duka bagi rakyat Malaysia apabila wanita yang dilaporkan hilang pada Rabu lalu, Nur Farah Kartini Abdullah, 25, ditemui meninggal dunia di sebuah ladang kelapa sawit, Kampung Seri Kledang, Hulu Selangor. Sebelum ini, difahamkan Nur Farah Kartini dilaporkan hilang selepas menghantar kereta sewa kepada pelanggan sebelum ditemui maut pada jam 6 petang semalam, dipercayai dibunuh individu yang dikenalinya. Anas menerusi perkongsian di TikTok telah berkongsi rakaman berita tengah malam yang dibacanya, di mana dia perlu menyampaikan berita berkenaan kematian sahabat sendiri di kaca TV. Menurut Anas, pengalaman menyampaikan berita tersebut merupakan sesuatu yang mencabar apabila dia perlu menahan emosi, ekspresi dan sebak ketika membaca berita mengenai Nur Farah. Semoga keluarga dan rakan-rakan arwah tabah hadapi dugaan ini. Al Fatihah. Untuk berita penuh boleh baca di kotak hijau di atas Kredit Video: TT @thenoshlerr P/s: Video di atas bukan hak milik Lobak Merah dan kami telah meletakkan kredit kepada pemilik video. Sekiranya anda ingin menurunkan sebarang video, Sila DM kami dalam kadar segera. Terima Kasih! Jangan lupa untuk Like, Comment. Share dan Follow Lobak Merah! 🧡 Terima Kasih! #fyp #fypシ #lobakmerahmy #beritaditiktok #viralstory #trending #trendingnewsmalaysia #ceritaviral #terkini #viralupdates #storyviral
1.08M
14.67K
1.35%
203
109
720
Minta sambal lebih, abang kasi sambal buat kuah sup Kredit: @terjunam76 P/s: Video di atas bukan hak milik Lobak Merah dan kami telah meletakkan kredit kepada pemilik video. Sekiranya anda ingin menurunkan sebarang video, Sila DM kami dalam kadar segera. Terima Kasih! Jangan lupa untuk Like, Comment. Share dan Follow Lobak Merah! 🧡 Terima Kasih! #fyp #fypシ #lobakmerahmy #beritaditiktok #viralstory #trending #trendingnewsmalaysia #ceritaviral #terkini #viralupdates #storyviral
1.08M
36.64K
3.4%
764
552
6.82K
Seringkali kita dengar kisah masalah rumah tangga yang dialami oleh pasangan PJJ, yang mana suami isteri tidak tinggal sekali atau suami bekerja jauh dan hanya pulang beberapa bulan sekali. Namun kisah kali ini yang dikongsikan oleh seorang peguam syarie melalui TikTok boleh dikatakan agak menyedihkan. Ia berkenaan seorang suami yang merupakan pekerja ‘offshore’ meluahkan tindakan isterinya yang sudah bertunang dengan lelaki lain. Aik macam mana tu? Menerusi perbualan WhatsApp yang didedahkan peguam berkenaan, lelaki tersebut mendedahkan yang dia bekerja di atas kapal dan hanya pulang ke rumah enam bulan sekali. Setelah penat bekerja mencari rezeki, dia kecewa dengan tindakan isteri yang bertunang dengan lelaki lain dan lebih mengejutkan, perkara ini juga diketahui oleh tunang isterinya itu yang kemudian mendesak dia untuk menceraikan isteri. Kita doakan semoga urusan individu ini dipermudahkan. Kesian pula bila jadi macam ni. Untuk berita penuh boleh baca di kotak hijau di atas Kredit: @hairimustafaassociates P/s: Video di atas bukan hak milik Lobak Merah dan kami telah meletakkan kredit kepada pemilik video. Sekiranya anda ingin menurunkan sebarang video, Sila DM kami dalam kadar segera. Terima Kasih! Jangan lupa untuk Like, Comment. Share dan Follow Lobak Merah! 🧡 Terima Kasih! #fyp #fypシ #lobakmerahmy #beritaditiktok #viralstory #trending #trendingnewsmalaysia #ceritaviral #terkini #viralupdates #storyviral
1.04M
46.53K
4.49%
302
1.42K
4.87K
Benda simple pun boleh buat kan anak happy betul tak? Kredit video: syazwanyunos P/s: Video di atas bukan hak milik Lobak Merah dan kami telah meletakkan kredit kepada pemilik video. Sekiranya anda ingin menurunkan sebarang video, Sila DM kami dalam kadar segera. Terima Kasih! Jangan lupa untuk Like, Comment. Share dan Follow Lobak Merah! 🧡 Terima Kasih! #fyp #fypシ #lobakmerahmy #beritaditiktok #viralstory #trending #trendingnewsmalaysia #ceritaviral #terkini #viralupdates #storyviral
1.02M
71.57K
6.99%
0
863
5.43K
Lagi seram kalau akak counter tu tiba-tiba scan barang lajuu 😭 Kredit Video: TT @budakjalanan37official P/s: Video di atas bukan hak milik Lobak Merah dan kami telah meletakkan kredit kepada pemilik video. Sekiranya anda ingin menurunkan sebarang video, Sila DM kami dalam kadar segera. Terima Kasih! Jangan lupa untuk Like, Comment. Share dan Follow Lobak Merah! 🧡Terima Kasih! #fyp #fypシ #lobakmerahmy #beritaditiktok #viralstory #trending #trendingnewsmalaysia #ceritaviral #terkini #viralupdates #storyvira
1.01M
50.16K
4.95%
285
820
3.68K
Satu video telah tular baru-baru ini memaparkan murid-murid sekolah rendah sedang melakukan aktiviti night walk bersama guru mereka. Aktiviti night walk selalunya akan dilakukan pada wakti malam yang mana para pelajar akan masuk ke dalam hutan beramai-ramai sambil diawasi oleh para guru. Namun, sesetengah sekolah hanya melakukan aktiviti tersebut di sekitar sekolah untuk keselamatan bersama. Kelihatan dalam video yang tular itu, beberapa barisan pelajar sedang berjalan di sekitar kawasan sekolah sambil memegang tali dan menutup mata. Bila dah tutup mata ni, mesti terbayang macam-macam benda boleh jadi. Video yang dimuat naik oleh @/aishahsaadah94 di TikTok, bertujuan untuk mengenang kembali memori perkhemahan bersama anak muridnya. Kelakar tengok semua menjerit-jerit.. cikgu pun suka menyakat! Untuk berita penuh boleh baca di kotak hijau di atas Kredit Video: TT @aishahsaadah94 P/s: Video di atas bukan hak milik Lobak Merah dan kami telah meletakkan kredit kepada pemilik video. Sekiranya anda ingin menurunkan sebarang video, Sila DM kami dalam kadar segera. Terima Kasih! Jangan lupa untuk Like, Comment. Share dan Follow Lobak Merah! 🧡 Terima Kasih! #fyp #fypシ #lobakmerahmy #beritaditiktok #viralstory #trending #trendingnewsmalaysia #ceritaviral #terkini #viralupdates #storyviral
1.01M
50.43K
4.98%
1.28K
1.93K
8.75K
Tergolek abang badut dengar jawapan adik tu.. huhu 😂 Kredit Video: TT @abdraffik P/s: Video di atas bukan hak milik Lobak Merah dan kami telah meletakkan kredit kepada pemilik video. Sekiranya anda ingin menurunkan sebarang video, Sila DM kami dalam kadar segera. Terima Kasih! Jangan lupa untuk Like, Comment. Share dan Follow Lobak Merah! 🧡 Terima Kasih! #fyp #fypシ #lobakmerahmy #beritaditiktok #viralstory #trending #trendingnewsmalaysia #ceritaviral #terkini #viralupdates #storyviral
940.18K
35.22K
3.75%
961
461
4.43K
Please join our TikTok Inspiration Facebook group
We'll share the latest creative videos and you can discuss any questions you have with everyone!
TiktokSpy from IXSPY
Digital tools for influencers, agencies, advertisers and brands.
Independent third-party company,Not the TikTok official website.
Copyright@2021 ixspy.com. All Rights Reserved