Tiktok:
instagram:
youtube:
twitter:
  • 66237
    Global Ranking
  • 502
    Country/Region Ranking
  • 832.81K
    Followers
  • 421
    Videos
  • 12.69M
    Likes
  • New Videos
    29
  • New Followers
    35.11K
  • New Views
    16.02M
  • New Likes
    654.07K
  • New Reviews
    4.29K
  • New Share
    7.87K

nabila.razali  Data Trend (30 Days)

nabila.razali Statistics Analysis (30 Days)

nabila.razali Hot Videos

Parah iniiii 🫣
3.54M
142.98K
4.04%
3
953
2.08K
Bella belajar kat Y0uTu6e je ni. Kalau salah korang betulkan okay? Hehe.
2.75M
94.61K
3.44%
3
1.09K
2.12K
Ni semua sebab Uyaina. Asokahatisayala Wearing @Tym TymFatimahRTW 🤍
2.19M
139.1K
6.34%
123
625
1.01K
Usaha tangga kejayaan 💪🏼 #RayaMana #rayamananabilarazali
2.16M
80.02K
3.7%
2
652
1.34K
Niat nak bakar lilin je #CandleCover
1.7M
120.64K
7.09%
438
973
1.13K
Atas permintaan ramai , Bella buat. Eh diri sendiri yg nak buat cakap org. Eh ckp dgn siapa ni Hello Okbye
1.7M
80.89K
4.77%
400
489
1.1K
Tony tu siapa pulak
1.56M
65.35K
4.18%
0
463
619
Replying to @Mr.ibra MekNab dah pandai reply comment. Hahaha. Nah full aign language selepas berguru. InshaaAllah kali ni betul 🤭
1.49M
49.46K
3.32%
3
482
738
I TAK CAKAPPPP !!!!!!!! PEREMPUAN TAK PERNAH SALAH 🤭
1.24M
67.33K
5.43%
56
246
945
Mak kita macam budak sekolah 😍 @Amyza Aznan6 #BawahPayungAwan
1.16M
85K
7.36%
305
604
851
Org kata sampai Kelantan je. Meknab terlajak sampai ke Siam 😂🫣
1.14M
70.24K
6.16%
0
277
387
Sedang menahan diri drpd nak ikut trend “besok abe, jangey abe” hahaha
1.13M
49.58K
4.4%
0
308
375
Nak jugakkk
854.17K
27.16K
3.18%
0
113
144
You talk talk talk and talk. I cellotape your mouth then you know
822.75K
35.47K
4.31%
17
761
1K
Kadang kadang tu batang hidung pun tak nampak. HAHAHAH.
788.94K
38.25K
4.85%
11
390
604
Nangis lagi …
761.67K
49.96K
6.56%
35
178
558
Ketipak ketipuk sayang, dah balik KL ke belum sayang? kalau sudah, mari lah kerjaaaaaaaaaa 🥲
761.4K
27.52K
3.61%
1
205
421
My first time vlogging. Should i do more? #AdayWithMekNab
745.84K
48.06K
6.44%
58
382
570
Buat kawan yang selalu kata otw tapi masih atas katil
676.32K
37.28K
5.51%
216
188
912
Dop kelik lagi boh. Besok deh Selamat Hari Raya dari MekNab & Abe Nik 🤍
670.57K
28.07K
4.19%
0
284
233
Please join our TikTok Inspiration Facebook group
We'll share the latest creative videos and you can discuss any questions you have with everyone!
TiktokSpy from IXSPY
Digital tools for influencers, agencies, advertisers and brands.
Independent third-party company,Not the TikTok official website.
Copyright@2021 ixspy.com. All Rights Reserved