Tiktok:
  • 29580
    Global Ranking
  • 143
    Country/Region Ranking
  • 1.52M
    Followers
  • 1.37K
    Videos
  • 29.02M
    Likes
  • New Videos
    19
  • New Followers
    37.97K
  • New Views
    23.63M
  • New Likes
    1.52M
  • New Reviews
    14.04K
  • New Share
    20.52K

Bella Park  Data Trend (30 Days)

Bella Park Statistics Analysis (30 Days)

Bella Park Hot Videos

tumpang laluuuuu
2.24M
106.91K
4.77%
0
1.07K
889
boleh lagu tu???
2.22M
111.62K
5.03%
0
1.22K
1.32K
Roy bundle boleh lawan tak kecomelan akak mu ni. post juga la walaupok tak jadi sebab view terlalu lawa nak simpan sorang. #finland #finland🇫🇮 #finlandia
2.13M
127.69K
6.01%
0
1.1K
1.91K
jumpa nanti nah ampaaaaa. jangan lupa mai. nak barang best2 pastikan mai awai. see u. #bellaparkcosmetic
2.03M
131.12K
6.47%
0
1.48K
5.28K
Asalamualaikum,Pakngah 😚
1.99M
123.61K
6.22%
0
701
975
1.88M
67.86K
3.61%
0
313
490
Nak gak laaa kita pon #CapCut
1.83M
130.03K
7.1%
201
358
1.02K
perghhh dapat tarik Baung 10kg guys kat Finland. hebat kan??? #finland #finlandtiktok #finlandia #finland🇫🇮 #icefishing
1.79M
109.4K
6.12%
0
676
363
Ada ja ni,tunggu awakkk
1.72M
157.23K
9.12%
0
1.17K
1.58K
begituuuuu. jd jangan tanya saya. awat single lagi.
1.6M
72.84K
4.56%
0
817
792
Terima kasih kepada Impactive Malaysia yang membawa Bella untuk sama2 membantu. kami tak dapat apa2 pon habuan lain memang semata mata untuk membantu mereka disini. hanya ganjaran dari Allah kami impikan InsyaAllah. terima kasih juga untuk Ikon2 yang lain Auntie Purple,UbaiMz dan Aretoy Cakedek yg sama2 dalam misi ni. ribuan terima kasih juga untuk yg sama2 menyumbang. Moga Allah berikan pahala berganda. Boleh teruskan tau. #sempornasabah #misikemanusiaan
1.56M
136.61K
8.78%
0
1.48K
1.49K
Kembali lagi bella ke kampung atas air Semporna Sabah. kali ni Bella mai tengok jambatan yg kita dah bantu baik pulih,mai beli baju raya,dan bagi makanan kat depa untuk raya. Moga Allah permudahkan segalanya. #sempornasabah #misikemanusiaan
1.53M
93.7K
6.13%
0
821
831
#CapCut Matriye Nenel kata 💙
1.5M
100.48K
6.7%
0
259
446
Tumpang laluuuu❤️
1.45M
106.88K
7.35%
0
1.01K
990
❤️❤️❤️
1.44M
167.13K
11.57%
0
1.34K
1.87K
Jarang tak comel la si Nenel punya perangai, hari2 sis is melting tau dengan dia. #autism #autismawareness #autismkids #happymothersday
1.43M
107.82K
7.56%
135
1.02K
1.31K
Rumah terbuka kak nab harituu. sorang2 pon jadi janji kenyang.
1.33M
71.26K
5.36%
46
1.22K
494
Nak bgi makngah happy, pakngah sumbat makanan ja. tak dak hal punya lah. gaduh pon boleh baik
1.3M
78.01K
6.01%
0
812
1.04K
kau datang lamar sudahhh eeee
1.26M
113.39K
9.01%
1
945
1.32K
adui mak aku ni kan lain pada yang lain. dia memang macam ni. terlajak positif. dia akan ya kan saja apa pon. manusia paling baik di dunia. stressssssssssss. ni bawa pi la sapa pon calon menantu dia terima ja ni. hahahahaha mama !!!!! #prank #prankvideo
1.26M
41.36K
3.29%
0
869
2.34K
Please join our TikTok Inspiration Facebook group
We'll share the latest creative videos and you can discuss any questions you have with everyone!
TiktokSpy from IXSPY
Digital tools for influencers, agencies, advertisers and brands.
Independent third-party company,Not the TikTok official website.
Copyright@2021 ixspy.com. All Rights Reserved