Tiktok:
instagram:
  • 33825
    Global Ranking
  • 162
    Country/Region Ranking
  • 878.9K
    Followers
  • 95
    Videos
  • 9.73M
    Likes
  • New Videos
    5
  • New Followers
    1.61K
  • New Views
    1.18M
  • New Likes
    91.46K
  • New Reviews
    2.05K
  • New Share
    1.18K

View Team Statistics Analysis (30 Days)

View Team Hot Videos

Belum mengupah pekerja ni, tekanan darah tiba2 naik tinggi dah ! #anakdato #ViewChin #ViewFashion #fyp #tiktokmalaysia #tiktokindonesia
1.87M
137.65K
7.35%
3.35K
2.78K
4.54K
Habiss lah, Teha tk jawab phone sekarang?! #tiktokhot #tiktokmalaysia #tiktokindonesia #viewchin #viewfashion
1.15M
68.65K
5.98%
428
1.25K
568
Hari ni main game dgn Mira, korang nak tk? #Viewfashion #ViewChin #fyp #tiktokmalaysia #tiktokindonesia #game #nakketaknak
1.06M
95.09K
8.98%
490
1.71K
525
Inilah mengapa sy mengupah Anak dato masuk company. #tiktokmalaysia #tiktokindonesia #tiktokhot #viewchin #viewfashion
1.05M
62.18K
5.9%
325
460
565
Part Teha dtg ni, Teha vs Mira siapa lagi mantap? #ViewChin #Viewfashion #fyp #tiktokmalayisa #tiktokindonesia #game #nakketaknak
925.04K
87.09K
9.41%
172
836
342
Bila minta naik gaji, yg terakhir tu saya seorang ke yg mcm tu? #tiktokmalaysia #tiktokindonesia #tiktokhot #viewfashion #viewchin
406.37K
23.03K
5.67%
203
282
256
Teha ni tk kerja, tiap2 hari fikir mcm mana buat hal je!#tiktokmalaysia #tiktokindonesia #tiktokhot #viewchin #viewfashion
386.34K
32.69K
8.46%
494
1.05K
810
Ni mesti Teha yg ajar kan?! #tiktokmalaysia #tiktokindonesia #viewchin #viewfashion #tiktokhot #fyp
312.8K
27.68K
8.85%
106
380
179
Mira ada bakat jadi pemain bola sepak kan? #tiktokhot #tiktokmalaysia #tiktokindonesia #viewfashion #viewchin
293.56K
24.09K
8.21%
143
387
251
Saya syak Ank dato memang dtg untuk showoff! #Anakdato #VIewchin #Viewfashion #fyp #tiktokmalaysia #tiktokindonesia #Viewquestion
244.98K
19.91K
8.13%
46
207
84
Siapa org tu yg nk pikat Mira? #tiktokmalaysia #tiktokindonesia #viewchin #viewfashion #tiktokhot
188.77K
15.09K
8%
151
229
172
Asal ada kaitan dgn duit, Teha mesti banyak akal utk dapat! #tiktokmalaysia #tiktokindonesia #tiktokhot #fyp #viewfashion #viewchin
183.3K
15.11K
8.24%
98
396
149