Tiktok:
instagram:
youtube:
  • 51656
    Global Ranking
  • 306
    Country/Region Ranking
  • 620.28K
    Followers
  • 911
    Videos
  • 19.19M
    Likes
  • New Videos
    103
  • New Followers
    64.36K
  • New Views
    26.75M
  • New Likes
    2.87M
  • New Reviews
    30.8K
  • New Share
    24.26K

IG : CapikLalat Statistics Analysis (30 Days)

IG : CapikLalat Hot Videos

IG : CapikLalat
Reply to @zahiratu_ okay tak tu dengan bapak aku 😂 #pargoy #capiklalat
4.98M
443.89K
8.91%
6.81K
4.96K
9.87K
IG : CapikLalat
Aku bangga punya bapak seperti ini 😂 @capiklalat2 #capiklalat #pargoy
1.93M
208.18K
10.76%
2.69K
3.15K
3.7K
IG : CapikLalat
New dance unlocked ✅ #capiklalat
1.41M
151.18K
10.72%
1.57K
1.04K
2.09K
IG : CapikLalat
Afamosa is the best ! HAHAHAH sporting semua ❤️ #capiklalat #fyp #fypシ
1.4M
131.74K
9.43%
681
1.62K
1.44K
IG : CapikLalat
@_jiraaaaa_ disebabkan dia merajuk , capik nak bawa dia pergi melaka 😂 #capiklalat
1.38M
114.76K
8.34%
490
730
1.42K
IG : CapikLalat
Okay tag para editor kalian cepat HAHAHAHA 😂 #capiklalat #fyp
1.37M
138.62K
10.14%
702
1.06K
1.13K
IG : CapikLalat
Mana satu pilihan hati anda ❤️ #capiklalat
1.27M
128.52K
10.13%
315
2.13K
415
IG : CapikLalat
Aku tak faham ah , memang perempuan ni suka benda bebukan ke ? @_jiraaaaa_ #capiklalat
1.26M
173.3K
13.77%
955
1.9K
1.17K
IG : CapikLalat
Jangan dibuka , pasti akan diikuti 😂✨ #capiklalat #fyp #fypシ #dugem
1.25M
135.31K
10.82%
1.13K
616
733
IG : CapikLalat
New dance unlocked ✅ #capiklalat #fyp #clstudios
1.18M
97.82K
8.29%
1.2K
1.4K
1.08K
IG : CapikLalat
Reply to @sharifahslinda #capiklalat
1.01M
63.2K
6.28%
122
798
435
IG : CapikLalat
Reply to @usop_sontorian11 lelaki kena hargai perempuan , bukan berkira dengan perempuan ❤️ #capiklalat
993.02K
85.93K
8.65%
127
325
387
IG : CapikLalat
Nah , tengok lah sendiri 😎 #capiklalat
936.56K
82.52K
8.81%
132
360
449
IG : CapikLalat
Auto diam weh HAHAHAHA 😂 Tahniah bah @abahkhemah @nrl.ikaaa #capiklalat
884.57K
113.2K
12.8%
381
1.1K
1.89K
IG : CapikLalat
Saya taktahu ayokkk 😂 #capiklalat #fyp
874.89K
107.72K
12.31%
561
1.96K
1.01K
IG : CapikLalat
Terkejut aku #capiklalat @abahkhemah @nrl.ikaaa
841.34K
90.35K
10.74%
231
544
1.1K
IG : CapikLalat
Doakan kami ya ❤️ btw @_jiraaaaa_ iloveyou so much sayang ❤️ #capiklalat
812.55K
88.12K
10.84%
261
555
937
IG : CapikLalat
Reply to @ieranaziraa2 baru sekarang nak bincang leklok ke pasal fabulousboom tu ? Kenapa baru skrg nak bagitahu pasal 188 ? Okay kita tunggu pukul 8 . #capiklalat
802.44K
55.56K
6.92%
50
355
135
IG : CapikLalat
Reply to @fmly_xina_ okay settle ✅ #capiklalat @nrl.ikaaa
801.19K
102.19K
12.75%
480
948
1.08K
IG : CapikLalat
Aku dah lapar ni , dia boleh ajak pula 🗿✨ haih #capiklalat
795.73K
92.35K
11.61%
528
447
594